پخش زنده مراسمات ماه رمضان مسجد جامع خرمشهر از صدا و سیمای مرکز آبادان

خورنا: مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خرمشهر از پخش زنده مراسمات ماه رمضان مسجد جامع خرمشهر از صدا و سیمای مرکز آبادان در این ماه خبر داد.

منصور بچاری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان مراسمات ویژه این ایام در مسجد جامع خرمشهر برگزار و به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز آبادان پخش می شود.

وی افزود: این مراسمات با حضور جمعی از خطیبان استان قم و همچنین شهرستان خرمشهر همراه است.

مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خرمشهر عنوان کرد: حجج الاسلام محسن صفدری، جعفر واضحی، سید محد جواد موسوی فر و امین جامعی از خطبای استان قم هستند که در ماه رمضان هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع خرمشهر به اجرای برنامه های دینی می پردازند.

بچاری تصریح کرد: از خطبای شهرستان خرمشهر نیز حجج الاسلام سید جواد خطیبی و علیرضا بوحمیدی نیز در این ایام برای روزه داران حاضر در مسجد جامع این شهر سخنرانی می کنند.

وی به برنامه های قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: هر روز بین ساعات ۱۸ تا ۲۰ ختم یک جزء قرآن کریم در مسجد جامع خرمشهر با حضور مردم و قاریان برجسته شهری و کشوری برگزار و همزمان نیز این مراسم به صورت زنده توسط صدا و سیمای مرکز آبادان پوشش داده می شود.

مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع خرمشهر گفت: مراسم احیای لیالی قدر و احیای ده شب آخر ماه مبارک رمضان با قرائت ادعیه وارده در مسجد جامع خرمشهر از دیگر برنامه هایی است که در این مسجد برگزار می شود.