بندرماهشهر آماده برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ است

خورنا: منصور قمر گفت: شهرستان بندر ماهشهر آمادگی کامل را برای برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها را همزمان باسرار کشور  دارد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، منصور قمر ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: برای سال جاری ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های استان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده که به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای این شهرستان نیست.

وی افزود: شهرستان بندر ماهشهر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند که برون رفت از این معضلات نیازمند توجه ویژه و اختصاص اعتبارات مالی فراوانی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر به مشکلات بخش آموزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: بندر ماهشهر در بحث آموزشی با کمبود فضا و نیروی انسانی مواجه است و متأسفانه در اختصاص اعتبارات مالی امسال به این بخش کار کارشناسی لازم صورت نگرفته است.

قمر متذکر شد: شورای اسلامی و شهرداران سه شهر بندر ماهشهر، بندر امام و چمران باید در تأمین تجهیزات آموزشی برای مدارس شهرستان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن آزمون سراسری دانشگاه‌ها، اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته آزمون سراسری اندیشیده شده و شهرستان بندر ماهشهر آماده برگزاری این آزمون همزمان با سراسر کشور است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با شهرداری‌ها، سازمان آب و برق، اتوبوسرانی، شرکت عملیات غیرصنعتی پتروشیمی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و ستاد مدارس غیر انتفاعی صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *