رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان منصوب شد

خورنا: منوچهر قاسمی طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به سمت ریاست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان منصوب شد.  

به گزارش خورنا به نقل از آسماری نیوز منوچهر قاسمی طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به سمت ریاست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان منصوب شد.

مراسم تودیع هوشنگ فردیپور مدیر اسبق آموزش و پرورش مسجدسلیمان و معارفه منوچهر قاسمی در سالن شهید رجایی امورتربیتی مسجدسلیمان با حضور علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان,سیروس خدادادی معاونت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان و فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

هوشنگ فردیپور رییس اسبق آموزش و پرورش مسجدسلیمان در این مراسم اظهار داشت:از همدلی همه همکاران تشکر می کنم , همکارانی که در بعضی مواقع ضروری و در هر ساعت از شبانه روز با یک فراخوان در اداره حضور داشتند.

وی ضمن خیر مقدم به منوچهر قاسمی رییس جدید اداره آموزش و پرورش اظهار داشت : تبریک عرض می کنم به آقای قاسمی دوست وبرادر عزیزم  که سالها با هم همکار بودیم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم وهرجایی که  نیاز باشد در کنار آقای قاسمی هستم و تجربیات ناچیزم را در اختیارش قرار می دهم.

از سوابق آقای قاسمی  قاسمی می توان به: کارشناس مشاوره، مدرس آموزش خانواده، دبیر هسته و سرگروه مشاوره، از بانیان نظام جدید در شهرستان مسجدسلیمان، لالی و اندیکا، نایب رییس دوره اول شورای شهر مسجدسلیمان و همچنین مؤسس مجتمع های آموزشی رسالت اشاره نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *