کارخانه ی آسفالت گتوند همچنان در خواب به سر می برد

خورنا: علی نظری گفت: شورای جدید در ارتباط با کارخانه ی آسفالت به دنبال پیمانکار و یا شریک جهت راه اندازی آن در صورت مقرون به صرفه بودن است و در غیر این صورت دستور فروش آن را صادر می کند.  

به گزارش خورنا علی نظری رئیس شورای گتوند در گفت و گو با خبرنگار گتوند نیوز گفت:شورای جدید در ارتباط با کارخانه ی آسفالت به دنبال پیمانکار و یا شریک جهت راه اندازی آن در صورت مقرون به صرفه بودن است و در غیر این صورت دستور فروش آن را صادر می کند.

نظری در ادامه گفت تا کنون هیچ کس حاضر به همکار با شهرداری در این زمینه نشده ست.

وی افزود دلایل مقرون به صرفه نبودن راه اندازی این کارخانه ، نبود سرمایه ی کافی در شهرداری برای راه اندازی آن و همچنین قیمت پایین فروش آسفالت تمام شده است.

وی تصریح کرد راه اندازی و خرید این کارخانه در ابتدا هیچگونه مطالعات اولیه نداشته است وهمین امر باعث شده است این کارخانه اکنون راکد بماند.

نظری در پایان گفت: همین جا اعلام می کنیم اگر کسی از شهرهای دیگر حاضر به سرمایه گذاری در زمینه ی کارخانه  آسفالت گتوند باشد امکان انتقال آن به مناطق دیگر وجود دارد.

لازم به ذکر است علی رغم وعده های برخی مسئولین کارخانه ی آسفالت شهرستان نه تنها هیچگونه سودی برای شهرداری شهرستان نداشته بلکه روز به روز در حال مستهلک شدن است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *