کلاه برداران با مطرح کردن ادعاهایی کاذب اقدام به دریافت پول میکردند؛

اخاذی از مددجویان خرمشهری / شهروندان موارد مشکوک را اطلاع دهند

خورنا: سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر گفت: یک عده شیاد با مراجعه به درب منازل مددجویان با ارائه مدارک تقلبی اقدام به اخاذی کرده‌اند که پلیس با جدیت پیگیر این کلاهبرداران است.

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در مدت اخیر شاهد کلاهبرداری یک عده شیاد با ادعای انتصاب به ارگان‌هایی همچون دفتر ریاست جمهوری و ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: این کلاهبرداران با مراجعه به درب منازل همشهریان به‌ویژه مددجویان بهزیستی و مطرح کردن ادعاهایی کاذب مبنی بر تعلق گرفتن مبلغ قابل توجهی از سوی ارگان‌های مددرسان اقدام به دریافت مبالغی از این افراد کرده‌اند.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر ادامه داد: اداره بهزیستی بلافاصله موضوع را با مراجع قانونی و مسئول همچون نیروی انتظامی در میان گذاشته و موضوع را از این طریق پیگیری می‌کند.

وی با بیان این مطلب که این کلاهبرداران هر آن ممکن است فعالیت غیرقانونی خود را در مکانی دیگر از سرگیرند، مردم را به هوشیاری دعوت کرد و گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم در برخورد با موارد مشابه هوشیارانه عمل کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک به اخاذی، سریعا پلیس ۱۱۰ و بهزیستی را در جریان قرار دهند.

فرحانی اهالی رسانه را پلی برای ارتباط با مردم و وسیله آگاه‌سازی و پیشگیری از ارتکاب جرایم خواند و افزود: از تمام اهالی رسانه با مخاطب‌های مختلف انتظار می‌رود که در نشر و اطلاع‌رسانی همکاری کنند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مردم فهیم و هوشیار دست این کلاهبرداران را از این شهر به‌ویژه قشر کم‌بضاعت کوتاه کنیم و مانع تکرار اتفاقات مشابه در آینده شویم.