رشد فزاینده اعتبارات مسجدسلیمان در سال ۹۳

خورنا: فرماندار مسجدسلیمان از رشد فزاینده اعتبارات این شهرستان در سال مالی ۹۳ خبر داد و گفت: اعتبارات مسجدسلیمان بر اساس محرومیت این شهرستان تخصیص یافته است.

علیرضا گوروئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان دارای محرومیت‌های زیادی است و با ارائه این محرومیت‌ها و شاخص‌های توسعه اعتبارات برای رفع محرومیت‌های این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه مدل تعریف شده در این زمینه بسیار دقیق است، تاکید کرد: مدل تعریف شده بر اساس شاخص‌های توسعه یافتگی، برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های توسعه است و به این دلیل پس از بررسی‌ داشته‌های این شهرستان اعتبارات برای رفع محرومیت‌ها در این زمینه به مسجدسلیمان اختصاص یافت.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به ایده تخصیص اعتبار گفت: باید برای هزینه اعتبارات تمرکز ایجاد کرد، باید اعتبارات در یک پروژه متمرکز شود و پس از به نتیجه رسیدن برای پروژه‌ای جدید اقدام کرد.

گوروئی خاطر نشان کرد: مشکلات شهرستان مسجدسلیمان بسیار زیاد است ولی در تلاش هستیم تا با همین اعتبارات و با نظارت بر هزینه‌کرد آنها گامی تاثیرگذار در توسعه شهرستان مسجدسلیمان برداریم.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: دوباره کاری و انجام امور غیرکارشناسی و بدون مطالعه اصلا پذیرفته نیست و مسئولان در این زمینه باید توجه داشته باشند که پروژه‌های تعریف شده باید در اسرع وقت و بدون اتلاف هزینه و زمان انجام شوند تا بتوان در مدت زمان تعیین شده به اهداف مشخص شده برسیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *