لزوم همکاری شهرداری و اصناف برای ساماندهی بازار شادگان

خورنا: فرماندار شادگان خواستار همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، اصناف و بازاریان برای ساماندهی و تنظیم بازار این شهر شد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: ترغیب بازاریان توسط اصناف در پرداخت عوارض می‌تواند کمک فراوانی به شهرداری بکند.

وی بر تشویق مردم برای مشارکت آنان در عمران شهر تأکید کرد و لازمه مشارکت مردم را ایجاد اعتماد از طریق خدمتگزاری به مردم دانست.

فرماندار شادگان در ادامه خواستار همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر؛ اصناف و بازاریان برای ساماندهی و تنظیم بازار این شهر شد و افزود: مسئولان در شادگان تاکنون نتوانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند.

وی بر ایجاد راهکارهای مناسب برای جلب اعتماد و مشارکت تأکید کرد و گفت: شاید مردم انتظار دارند در ابتدا سیستم مدیریت شهری خدمات بدهد و بعد مردم مشارکت داشته باشند اما باید این همکاری متقابل باشد.

سنواتی در ادامه با دعوت از بازاریان برای سرمایه‌گذاری در احداث بازارچه‌هایی در شهر شادگان، آنان را تشویق کرد تا با دست خودشان مشکلات بازار را حل کنند. شهردار موظف است با در اختیار گذاشتن زمین، مشکل بازار را برای همیشه حل کند.