طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مدیر جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معارفه شد

خورنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی همایون قنـواتی را به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی کرد.

به گزارش خورنا در حکم علی جنتی آمده است: «نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعـالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان” منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسؤولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان خوزستان در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.»

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز یکشنبه ۱ تیر ۹۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد.

همایون قنواتی دانش‌آموخته دانشگاه هنر تهران است و سمت‌های معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونت فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی اصفهان، ریاست شورای نظارت بر نمایش مرکز هنرهای نمایشی کشور، رییس تئاتر امور استان‌های کشور و ریاست موزه هنرهای معاصر اهواز را عهده‌دار بوده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید لطف‌الله سپهر از سال ۸۸ تاکنون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بوده است.

مدیریت پایگاه خبری خورنا ضمن ابراز خوشنودی از این انتصاب، برای همایون قنواتی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان آرزوی موفقت میکند.