افزایش کتابخانه‌های عمومی آغاجاری

خورنا: شهرستان آغاجاری در حال حاضر دارای ۳ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۱۶۵۵ متربع است.

کارشناس آمار اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: با توجه به تایید یک باب کتابخانه مشارکتی دیگر توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تعداد کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری به ۳ باب رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ستار باقری گفت: توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی در استان خوزستان همواره جزء اصلی ترین برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان در کنار فعالیت‌های و برنامه های فرهنگی می باشد و یکی از اهداف عالی ما توسعه این مراکز فرهنگی در شهرها و بخش‌های محروم استان می باشد.

وی گفت: خوشبختانه در آخرین آمار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه عمومی مشارکتی شهید ابراهیم امیری در شهرستان آغاجاری توسط امور کتابخانه‌های عمومی نهاد کشور تایید و از امروز جزء کتابخانه های عمومی استان بوده و رسما فعالیت خواهد کرد، گرچه این کتابخانه به صورت غیر رسمی در این مدت فعال بوده و حتی عضو گیری هم نموده است.

باقری در ادامه افزود: کتابخانه مشارکتی شهید ابراهیم امیری با مساحت و زیربنای ۱۲۰ متر مربع در بخش مرکزی شهرستان آغاجاری قرار دارد و تعداد اعضای این کتابخانه در حال حاضر ۴۱۰ نفر می باشد که از امروز و با شروع فعالیت رسمی این کتابخانه بر تعداد اعضای فعال این کتابخانه افزوده خواهد شد و عموم مردم به راحتی می توانند از این فضای فرهنگی مفید استفاده کنند.

کارشناس آمار اداره کل تاکید کرد: شهرستان آغاجاری در حال حاضر دارای ۳ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۱۶۵۵ متربع می باشد که تعداد اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان ۵۰۹۷ نفر بوده و تعداد منابع موجود در کتابخانه های عمومی این شهرستان ۲۷۸۹۲ جلد کتاب است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *