تجمع رانندگان خودروهای خارجی مقابل منطقه آزاد اروند

خورنا: رانندگان خودروهای خارجی پلاک اروند در اعتراض به لغو مرخصی تردد بیرون از محدوده در مقابل منطقه آزاد اروند تجمع زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رانندگان خودروهای پلاک اروند که بیش از ۵ ماه است مرخصی تردد خارج از محدوده آنها توسط پلیس راهوار کشور لغو شده با تجمع در مقابل سازمان منطقه آزاد اروند و جلوگیری از تردد به این سازمان اعتراض خود را از بلاتکلیفی در این زمینه اعلام کردند.
رانندگان خودروهای خارجی پلاک اروند عنوان کردند: میلیون‌ها تومان بابت خرید خودروهای خارجی هزینه کرده‌اند اما امکان تردد در خارج از محدوده منطقه آزاد اروند که پیش از این سالی ۴۰ روز بوده لغو شده و عملاً سرمایه مردم بر باد رفته است.
یوسفی یکی از رانندگان حاضر در این تجمع گفت: خودروهای ما همه دارای سیستم جی.پی.اس برای کنترل تردد هستند اما پلیس راه اجازه خروج از محدوده ۴۰ کیلومتری منطقه آزاد اروند را نمی‌دهد و عملاً خودروهای ما در قفس قرار گذاشته شدند.
وی خواستار پیگیری استاندار خوزستان در این زمینه شد و اظهار داشت: مدیران منطقه آزاد اروند خود نیز از این وضعیت گله‌مند هستند و معلوم نیست راه حل این موضوع چیست.
هم‌اکنون رانندگان خودروهای خارجی پلاک اروند با قرار دادن خودروهای خود در مقابل درب ورودی سازمان منطقه آزاد اروند مانع ترد به این سازمان شدند که در این خصوص معاونان این سازمان در حال مذاکره به این رانندگان معترض هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *