افزایش ۱۰۳ درصدی گاز در پالایشگاه بیدبلند بهبهان

خورنا: مدیرعامل شرکت گاز بیدبلند بهبهان از افزایش ۱۰۳ درصدی تصفیه و پالایش گاز در این پالایشگاه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرشید ابدالی صبح امروز در جلسه “بررسی روند تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز بیدبلند یک بهبهان” که در این پالایشگاه و با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان پالایش و تولید شده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با انجام تعمیرات اساسی میزان تولید گاز در سال جاری به شش میلیارد مترمکعب برسد.
مدیرعامل شرکت گاز بیدبلند بهبهان بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه، تصفیه و پالایش گاز در این پالایشگاه ۱۰۳ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه در طول این مدت با رعایت نکات ایمنی هیچ حادثه‌ای در این پالایشگاه پیش نیامده است، گفت: ساعت کارکرد بدون حادثه در شرکت پالایش گاز بیدبلند بهبهان به ۲۶ میلیون نفر ساعت رسیده که بسیار چشمگیر و کم نظیر است.
ابدالی با تبیین نقش شرکت پالایش گاز بیدبلند در تأمین بخشی از گاز مورد نیاز کشور افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شرکت گاز بیدبلند یک بهبهان را به عنوان یک قطب اقتصادی معرفی کنیم.
وی گفت: در حال حاضر ۵۷۰ نفر نیروی رسمی و یک‌هزار و ۱۰۰ نفر نیروی پیمانکار به صورت مستقیم در این پالایشگاه مشغول به کار هستند.
در پایان جلسه فرماندار بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب از شرکت پالایش گاز بیدبلند بازدید کرده و با خوب توصیف کردن پالایش تولید گاز در این پالایشگاه، از تلاش مدیریت و کارکنان آن تقدیر و خواستار تعامل و همکاری بیشتر در راستای رفع مشکلات روستاهای همجوار و زیر پوشش بردن تیم هندبال بهبهان توسط این شرکت شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *