ثبت‌نام کشاورزان آبادانی در سامانه هوشمند

خورنا: مدیر جهاد کشاورزی آبادان از ثبت‌نام تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ بهره‌بردار کشاورز آبادانی در سامانه هوشمند بهره‌برداری خبر داد.

سیدمحمد ادریس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: سامانه هوشمند بهره‌برداران کشاورزی به منظور استفاده از فن‌آوری‌ها و زیر ساخت‌های ایجاد شده در راستای تسریع در ارائه خدمات به کشاورزان راه‌اندازی شده ‌است.
وی افزود: راه‌اندازی این سامانه باعث حذف برخی هزینه‌ها، جمع‌آوری اطلاعات بهره‌برداران در سامانه برای استفاده سازمان‌های مرتبط، جلوگیری از دوباره کاری در حوزه کشاورزی برای دریافت اطلاعات، اطلاع‌رسانی به موقع به کشاورز و ارائه اطلاعات نوین می‌شود.
ادریس‌پور بیان کرد: در مرحله اول ثبت‌نام خوداظهاری توسط بهره‌برداران انجام می‌گیرد و در مرحله بعد اداره جهاد کشاورزی اقدام به راستی‌سنجی اظهارات بهره‌برداران می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی آبادان با بیان اینکه جامعه آماری در این طرح تمام کشاورزان، نخل‌داران، افراد فعال در زمینه دام و طیور و پرورش گیاهان گلخانه‌ای و غیره را شامل می‌شود گفت: با وجود تمدید مهلت ثبت‌نام در این سامانه تاکنون تنها ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از بین ۹ هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی اعم از صید و صیادی و زراعی اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در این طرح که همزمان در سراسر کشور آغاز شده اطلاعات کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در همه زمینه‌ها جمع‌آوری می‌شود.
ادریس‌پور ادامه داد: با راه‌اندازی کامل این سامانه خدماتی نظیر توزیع نهاده‌ها، کود، ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره‌ای به بهره‌برداران در قالب این سامانه ارائه خواهد شد بنابراین از بهره‌برداران درخواست می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن با مراجعه به آدرس سامانه نسبت به ثبت‌نام و ارائه مشخصات خود و واحد بهره‌برداری تحت مدیریت یا مالکیت خود اقدام کنند.
مدیر جهاد کشاورزی آبادان با اشاره به اینکه در آینده بسیاری از خدمات، تنها به ثبت‌نام کنندگان در این سامانه ارائه خواهد شد، گفت: کشاورزان و بهره‌برداران تا ۱۵ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.shenasnameh.maj.ir اطلاعات خود را وارد و تکمیل کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *