افتتاح مرکز خدمات جهاد کشاورزی در رامشیر

خورنا: مرکز خدمات جهاد کشاورزی شهر مشراگه با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳۵۰  متر مربع احداث گردید .

به گزارش خبرنگار خورنا از رامشیر، همزمان با سالروز تشکیل جهاد کشاورزی مرکز خدمات کشاورزی شهر مشراگه با حضور فرماندار و مسئولین محلی و استانی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان رامشیر در مراسم افتتاح مرکز خدمات جهاد کشاورزی مشراگه گفت :کلنگ ساخت این مرکز در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت سیصد و پنجاه متر مربع بر زمین زده شد .

عبدالرضا نوری با بیان اینکه پیش از این نیز دو مرکز در روستاهای عبدلیه و آزاده تأسیس شده بود افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استان احداث شده است.

همچنین مصطفی هنرمندیان مدیر جهاد کشاورزی رامشیر نیز با اشاره به اینکه در بخش مشراگه ۱۴ هزار هکتار اراضی دیم و ۲۸۰۰ هکتار اراضی آبی وجود دارد خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰ هزار رأس دام سبک و سنگین دراین بخش وجود دارد .

وی خاطر نشان کرد تا کنون در بخش مشراگه ۱۵ بند خاکی احداث شده که علاوه بر تأمین و ذخیره سازی آب مورد نیاز کشاورزان و دامداران نقش به سزایی در تولیدات داخلی استان در مقوله پرورش ماهی داشته است.

گفتنی است بخش مشراگه که از توابع شهرستان رامشیر شامل دو شهر، ۴۶ روستا و ۱۱ هزار نفر جمعیت می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *