تقدیر از شاعران جوان شهرستان آغاجاری

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: از دو شاعر جوان شهرستان که یکی از آنها روشندل است، ‌تقدیر به عمل آمد.

نرگس موقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، از جمله برنامه‌های این اداره برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و ادبی با حضور جوانان، نوجوانان و حتی کودکان مستعد و نخبگان شهرستان است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و استفاده از عنصر تقدیر و اهدای جایزه موجب ایجاد یک رقابت سالم و بسیار خوب در بین عموم مردم به‌ویژه جوانان شهرستان خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری تصریح کرد: تقدیر و تشویق در عرصه‌های مختلف همواره باید سرلوحه امور قرار بگیرد زیرا همین عناصر موجب تلاش‌های بیشتر و تقویت نقاط ضعف و در نهایت ارتقا و پیشرفت خواهد شد و همین پیشرفت آنان در عرصه‌های مختلف علمی، هنری و ادبی باعث سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: در این بین کتابخانه‌های عمومی با توجه به رسالت عظیمی که در گسترش فرهنگ برعهده دارند و ارتباطی که با قشرهای مختلف مردمی خصوصاً جوانان، نوجوانان و کودکان دارند می‌توانند با شناسایی استعدادهای اقشار مختلف آنان را تشویق و به شناساندن این افراد به جامعه کمک کنند.

موقرپور گفت: به منظور فرهنگ سازی و ارج نهادن به اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در حوزه ادبیات و هنر، کانون ادبی عترت کتابخانه شهید مدنی از دو نفر از شاعران عضو کانون که از اعضای فعال کتابخانه عمومی نیز هستند طی مراسمی با حضور اعضای کانون و جمعی از اعضای کتابخانه تقدیر به‌عمل آورد و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از این عزیزان که توسط اداره کتابخانه‌های عمومی تقدیر شد از اعضای روشندل کتابخانه است که فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.