فیروزآبادی: در صورت حمله به سوریه نه آمریکا باقی می‌ماند نه رژیم صهیونیستی

:‌ سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی سیاسی «هجوم پنهان» که به همت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برپا شده است، درجمع خبرنگاران گفت: همه رسانه‌ها و دستگاه‌های صهیونیستی می‌خواهند نشان دهند که ایران کشوری عقب‌مانده است که از علم و دانش بهره‌ای نبرده و نمونه‌اش این است که فیلمی از ایران از بدبختی گوشه‌ای از کشورمان ساخته شده باشد جایزه جهانی می‌دهند.

وی افزود: ‌آنها به دنبال نابود‌کردن فرهنگ اسلام ناب هستند و جنگ نرم برای این منظور ایجاد شده است و در همه ابعاد زندگی ما وجود دارد.

فیروزآبادی ادامه داد: مردم ما همانطور که در تمام جبهه‌ها در برابر دشمن مردانه ایستادند در جنگ نرم هم باید ابعاد و زوایای آن را خوب بشناسند و در برابر آن بایستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تحولات جهانی و منطقه‌ای گفت: رژیم صهیونیستی بازنده اصلی بیداری اسلامی در منطقه و نهضت اشغال وال استریت است.

وی افزود:‌ این رژیم همانند خنجری در پهلوی مسلمانان ایجاد شد تا نفت و معادن منطقه را غارت کند و با توجه به بیداری جهانی ضرورت وجود رژیم صهیونیستی برای نظام سرمایه‌داری از بین می‌رود و رژیم اشغالگر قدس در آینده‌ای نزدیک نه تنها تمام مسلمانان بلکه غرب پول‌پرست و نفت‌خوار را هم پشت سر خود نخواهد گذاشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه درخصوص تهدید نظامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آن اظهار داشت: آمریکا می‌داند که حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران علاوه بر این رژیم خود آمریکا را هم دچار خسارات جدی خواهد کرد و فعلاً برای حفظ ظاهر این موضع را می‌گیرند.

فیروزآبادی ادامه داد: ‌ما به عنوان دستگاه‌های نظامی تهدید را هر چند با احتمال کم و دور باشد، تهدید قطعی می‌دانیم و در کمال آمادگی و با تجهیزات درست آماده‌ایم تا هر نوع اشتباه را آنچنان تنبیه کنیم که از انجام آن متعجب شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخشی از سخنانش با اشاره به وضعیت فعلی سوریه اظهار داشت:‌ نظام حاکم بر دمشق نظامی است که طی ۳۰ سال گذشته با اسرائیل سازش نکرده و به عنوان خط مقدم مقابله با رژیم اشغال‌گر قدس پشت سر فلسطین ایستاده است.

وی افزود: مختصات حاکمیت سوریه تفاوت‌های زیادی را با مختصات دیکتاتور‌های منطقه مثل عربستان، لیبی، مصر و تونس دارد.

فیروزآبادی تاکید کرد:‌ در نهضت‌های بیداری اسلامی کشورهای منطقه غیر از کشور سوریه مردم در مقابل دیکتاتورها هستند اما در سوریه در مقابل حکومتش آمریکا، هیلاری کلینتون و رژیم صهیونیستی و متاسفانه ترکیه که فریب آمریکایی‌ها را خورده است، قرار دارد و البته خوشبختانه بشار اسد تصمیم گرفته است تغییرات اساسی در داخل کشورش به وجود بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از مدل لیبی برای ترساندن حاکمیت سوریه برای این است تا سوریه را به موضع پایین‌تری بکشند نه اینکه قادرند الگوی لیبی را در سوریه پیاده کنند. اگر جبهه مقابله با رژیم اشغالگر قدس را بشکنند همه مسلمانان شورش خواهند کرد و بنابراین نه آمریکایی باقی می‌ماند نه رژیم صهیونیستی.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *