امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر؛

دستگاه امنیتی عامل حادثه مصلای طالقانی را شناسایی می‌کند/ مردم به شایعات دامن نزنند

خورنا: امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: مردم از شایعات دوری کرده و بگذارند دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسبب این حادثه را شناسایی و دستگاه قضایی نیز با عامل آن برخورد کند.

حجت‌الاسلام غضبان معرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در ارتباط با حادثه آتش‌سوزی مسجد صاحب‌الزمان شهرک طالقانی که هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: حضور فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ساعات اولیه رخداد ناگوار آتش‌سوزی مصلای نماز جمعه و پیگیری‌های ویژه وی در مورد بازسازی و تعمیر مصلای نماز جمعه موجب مشارکت گسترده مردم در این موضوع شد.

وی در ادامه از فرماندار، دستگاه‌های خدماتی، شرکت عملیات غیر صنعتی، شهرداری بندر ماهشهر و شهرداری چمران که در بازسازی به موقع مصلای نماز جمعه شهرک تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه شهرک طالقانی عنوان کرد: خوشبختانه با تدابیر و مدیریت جهادی فرماندار و ورود به موقع در نخستین ساعات رخداد این حادثه، جمعه گذشته شاهد برپایی آیین وحدت‌بخش نماز جمعه در این شهرک بودیم.

معرف با اشاره به حضور باشکوه مردم در آیین نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی، خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌های فرماندار و دستگاه‌های ذیربط در راستای اتمام بازسازی مصلای جمعه شهرک طالقانی نبود چنین حضور باشکوه و پرشوری رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: حضور منصور قمر در شهرستان به عنوان فرماندار و نماینده عالی دولت تدبیر و امید، موجب وحدت و همبستگی بین مسئولان، دستگاه‌ها و مردم شهرستان شده که این وحدت و همبستگی باعث پیشرفت و تعالی شهرستان در تمامی زمینه‌ها خواهد شد.

امام جمعه شهرک طالقانی در پایان متذکر شد: مردم از شایعات دوری کرده و سلیقه‌ای به موضوع حادثه آتش‌سوزی نگاه نکنند و اجازه دهند دستگاه‌های نظامی و انتظامی مسبب این حادثه را شناسایی و دستگاه قضایی نیز با عامل آن برخود کند.