آماده ارائه خدمات درمانی به مجروحان عراقی هستیم

خورنا: رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به بحران اخیر در کشور عراق، دانشکده علوم پزشکی آبادان آمادگی ارائه خدمات درمانی به مجروحان این کشور را دارد.

محمد اسماعیل مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمی‌توانیم نسبت به اتفاقات اخیر و حملات تروریستی در کشور عراق بی‌تفاوت باشیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به کشتار بی‌رحمانه چند روز گذشته مردم عراق توسط تروریست‌ها، دانشکده علوم پزشکی آبادان با تمام امکانات دارویی، تجهیزاتی و نیروهای متخصص خود در رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی آماده ارائه خدمات درمانی به آسیب‌دیدگان احتمالی این حملات تروریستی است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ادامه داد: دانشکده متبوع ما با در اختیار داشتن پنج بیمارستان در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، هندیجان و ماهشهر و البته کادری مجرب، این آمادگی را دارد که به مجروحان عراقی در بیمارستان‌های مذکور و حتی خاک عراق، خدمات درمانی ارائه بدهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراتب این آمادگی دانشکده علوم پزشکی آبادان را به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز اعلام کرده‌ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *