نجات جان یک بیمار از مرگ حتمی توسط اورژانس امیدیه

خورنا: روز گذشته یک زن در امیدیه بر اثر انفجار کپسول گاز به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل میشود که پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی توسط فوریت های پزشکی در کمترین زمان ممکن این بیمار از خطر حتمی مرگ جان سالم به در میبرد.

به گزارش خورنا به نقل از امید نیوز ماجرا از این قرار بود که  روز چهارشنبه۱۴ خرداد یک زن خانه دار درآشپزخانه به تهیه غذا مشغول بود که ناگهان انفجار کپسول گاز همه چیز رادگرکون کرد واین زن  از ناحیه شکم ودستهاشدیدا مجروح ودچار سوختگی شدید شد ودرراهرو ورودی خانه  نیمه جان افتاد.

در همین حین ناگهان صدای آژیر آمبولانس اورژانس ۱۱۵  به گوش رسید و تلاش خود را برای خروج زن حادثه دیده انجام دادند .

پرسنل فوریتهای پزشکی۱۱۵ شهرستان امیدیه بدون فوت وقت اقدامات درمانی وتلاش خود رابرای نجات جان زن حادثه دیده  بکار گرفتندوسپس او را به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال دادند ودربخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع)پزشکان وپرستاران اقدامات درمانی را برای نجات جان وی بعمل آوردند وسپس اورا درکمترین زمان ممکن به بیمارستان طالقانی اهواز اعزام کردند تا یک بیمار از مرگ حتمی نجات پیدا کند .

پس از آن فرزند خردسال این زن حادثه دیده  با زبان کودکانه خود اززحمات و تلاش های پرسنل  اورژانس۱۱۵وپرسنل بیمارستان امام رضا(ع) تشکرکرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *