دستور ویژه معاونت پیگیری معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص رفع مشکلات هندیجان

خورنا وهاب شیرعلی: احمد جعفری نسب فرماندار شهرستان هندیجان با علی اصغر احمدی معاون هماهنگی وپیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور طی یک ماموریت اداری در تهران دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار جعفری نسب ضمن معرفی شهرستان هندیجان در گفتگو با خورنا اظهار داشت: هندیجان شهرستانی محروم است که متاسفانه نبود امکانات و زیرساخت های لازم بویژه نبود صنایع و شرکت ها و عدم استقرار برخی ادارات مشکلات بسیار زیادی را برای مردم عزیز این شهرستان به وجود آورده است.

جعفری نسب در ادامه افزود: وجود برخی از این ادارات به صورت آنی نیاز می باشد زیرا که مردم همه روزه برای انجام برخی از امور مرتبط با این ادارت مسافت ۷۵ کیلومتری تا شهرستان ماهشهر را طی می نمایند تا امور خود را به انجام برسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان با اشاره بر محرومیت در روستاهای و کمبود ها و مشکلات طرح های هادی و بخصوص مسئله آب شرب روستا ها از معاون رئیس جمهور خواستار پیگیری ویژه این مشکلات گردید.

فرماندار شهرستان هندیجان مصوبه دولت در خصوص کالاهای همراه ملوان و نبود تخفیف گمرکی برای کمرگ هندیجان را با معاون رئیس جمهور مطرح و مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه علی اصغر احمدی معاون هماهنگی وپیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور ضمن بررسی خواسته ها و درخواست های فرماندار شهرستان هندیجان با دستور ویژه ای به مدیرکل پیگیری ها از ایشان خواست که مشکلات این شهرستان با اولویت بندی مورد بررسی حل و فصل قرار گیرد.