نماینده ماهشهر و بندر امام خمینی در مجلس فاش کرد:

آبادان ۱۰ میلیارد از دارائی های بهداشت و درمان ماهشهر را برده/ استقلال حوزه درمانی ماهشهر/ ساختمان بیمارستان شهدا تخلیه شود

خورنا: حبیب آقاجری گفت: بهداشت و درمان آبادان ۱۰ میلیارد ریال از دارائی های بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر را برده و تاکنون یک ریال آن را پس نداده است.

حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان در گفتگو با خبرنگار خورنا در بندرماهشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستانهای شهرستان ماهشهر زیر نظر بهداشت و درمان آبادان هستند، بهداشت و درمان آبادان ۱۰ میلیارد ریال از دارائی های بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر را برده و تاکنون یک ریال آن را پس نداده است.

آقاجری خاطرنشان کرد: بار درمانی بیمارستانهای ماهشهر بسیار بالا است و علاوه بر جمعیت ۲۸۰ هزار نفری شهرستان باید بار بیماران شهرستانهای رامشیر، هندیجان شادگان و حومه را به دوش بکشد و با این حال ظلم به مردم این مناطق است که بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر زیر نظر آبادان باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط شهرستان بندرماهشهر از هر نظر از بهبهان و آبادان برای استقلال حوزه پزشکی مساعد تر است اما متاسفانه بندرماهشهر را زیر نظر حوزه آبادان قرار داده اند که این موضوع باعث ایجاد وضع اسف باری در حوزه درمان این شهرستان شده است.

وی تصریح کرد: بهداشت و درمان آبادان ۱۰ میلیارد ریال از درآمدهای بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر را برده و به این شهر پس نداده و این امر موجب کاهش شدید کیفیت و کمیت خدمات رسانی در این شهرستان شده و در پرداخت حقوق کارکنان هم مشکلاتی ایجاد شده است.

آقاجری در ادامه با اشاره به استقلال حوزه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر اظهار داشت: برنامه هایی در سطح وزارت بهداشت در حال بررسی است که حوزه های بهداشت و درمان کما فی السابق یکپارچه و زیر نظر مرکز استان اداره شود که در این صورت بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر نیز زیر نظر اهواز به فعالیت ادامه خواهد داد.

نماینده شهرستان بندرماهشهر در مجلس در ادامه بیان کرد: اما اگر قرار باشد رویه فعلی و تقسیم بندی حوزه های بهداشت درمان در سطح استان ادامه پیدا کند، ماهشهر نیز باید به یک حوزه مستقل و مجزای از آبادان به فعالیت بپردازد تا از تضییع حقوق شهروندان شهرستان ماهشهر جلوگیری شود.

وی با اشاره به کاربری فعلی ساختمان بیمارستان شهدای ماهشهر که متعلق به وزارت بهداشت و درمان است، گفت: ساختمان بیمارستان شهدای بندرماهشهر در حال حاضر تبدیل به تالار برگزاری مراسمات عروسی شده و شخصی که این ساختمان را کرایه کرده ۳ سال است که کرایه ای پرداخت نکرده است و ساختمان را نیز تخلیه نمیکند.

آقاجری بیان کرد: این ساختمان قرار است محل دانشکده علوم پزشکی و پراپزشکی بندرماهشهر باشد و مسئولان قضایی باید جهت تخلیه این ساختمان با قدرت بیشتری وارد شوند تا این ساختمان به یک مکان عام المنفعه جهت رشد شهرستان تبدیل شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲ تخت از بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر فعال است، اظهار داشت: تا پایان سال ۹۶ تخت این بیمارستان فعال میشود و طی روزهای آینده نیروهای استخدامی به کار گرفته میشوند و بیمارستان با قدرت بیشتری به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احسان طباطبايى اميدواريم با پيگيريهاى نماينده محترم و ساير مسئولان اين امر حاصل شود
  • ماهشهری اين نمونه كوچكي از خيانتهای نماينده پيشين ماهشهر حاج خليل حيات مقدم ميباشد كه بدليل عداوت و دشمنی با ماهشهر و نيز برای نيل به برخي منافع و مطامع دنيوی ايشان انجام شد......
  • ناشناس خلايق هر چه لايق