نماینده مجلس: فرزند سه ساله‌ام گروه امیر منصور آریا را ندیده و بازداشت نشده!

خورنا:‌ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بنده اصلاً پسر بزرگ ندارم که دستگیر شده باشد؛ من یک پسر ۳ ساله دارم که او هم مثل خودم گروه امیر منصور آریا را ندیده است.

محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مهر، ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی سایت‌ها اعلام کرد: واقعیت این است که در این دوره مجلس شورای اسلامی چند نماینده با عنوان “دهقان” حضور دارند، که به هیچکدام از این افراد در رابطه با پرونده فساد مالی اخیر اتهامی متوجه نیست؛ اما فردی به نام دهقان از استان لرستان درخصوص این پرونده دستگیر شده است که رابطه نسبی به یکی از نمایندگان همین استان دارد.

وی افزود: بنده اصلاً پسر بزرگ ندارم که دستگیر شده باشد؛ من یک پسر ۳ ساله دارم که او هم مثل خودم گروه امیر منصور آریا را ندیده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: جناب آقازاده نماینده مردم رشت که این مطلب کذب از قول وی نقل شده از انتشار اسم بنده تعجب و انتساب این اتهام به من را تکذیب کرده است.

دهقان گفت که بابت انتشار این خبر دروغ از سایت مربوطه شکایت کرده و از قوه قضائیه می‌خواهد که مسائل مربوطه به پرونده فساد بانکی اخیر را به گونه‌ای شفاف‌سازی کند که امکان دروغ‌پردازی را و اعمال خلاف اخلاق در جامعه فراهم نشود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: بنده از مجلس هشتم تاکنون یکی از افراد پیگیر برخورد با مفاسد اقتصادی بوده‌ام و افتخار طراحی چند طرح از جمله طرح اعلام اسامی مفسدان اقتصادی را دارم.

دهقان در پایان اظهار داشت: احتمال می‌دهم برخی افراد می‌خواهند با متهم کردن پرچمداران مبارزه با فساد آنها را منفعل و از میدان بیرون کنند اما اطمینان می‌دهم که آنها نمی‌توانند با فرافکنی و آشفته‌سازی فضا خودشان را از این مهلکه نجات دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *