جابه جایی معلمان نهضت سواد آموزی بهبهان یک معضل است

خورنا: فرماندار بهبهان جابه جایی معلمان نهضت سوادآموزی از ماهشهر به بهبهان را یکی از مشکلات بر شمرد و افزود: در تلاش هستیم تا آنجا که مقدور است این موضوع را پیگیری و حل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد باذلی محبوب صبح سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان با اشاره به ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی و با ذکر حوادث عظیم این روز از جمله شهادت جمعی از دانش آموزان، برحضور گسترده در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان تاکید کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به مشکلات تردد و ایاب و ذهاب دانش آموزان بخش مرکزی از شهرداری می خواهیم تا با قرار دادن خط ویژه برای رفع مشکل دانش آموزان و فرهنگیان اقدام کند.

باذلی محبوب با بیان اینکه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان باید موضوعات و مشکلات همه مناطق شهرستان تحت پوشش قرارگیرد، عنوان کرد: باید از مدیران آموزش و پرورش دو بخش زیدون و آغاجاری نیز دعوت کرد تا در جلسات این شورا حضور یافته و موضوعات و مشکلات مربوط به بخشهای خود را بیان کنند.

فرماندار بهبهان در پایان از نمایندگی نوسازی و تجهیز مدارس خواست تا در تکمیل پروژه های آموزشی در دست اقدام تسریع کرده و با تحویل آن به آموزش و پرورش بخشی از مشکلات کمبود فضاهای آموزشی مرتفع می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *