احمدی‌نژاد در دفاع از وزیر اقتصاد: طراحی جدیدی پخت و پز می‌شود برای فشار بر ایران

خورنا: محمود احمدی‌نژاد در سخنان خود گفت که دولت به حق مجلس برای استیضاح احترام می‌گذارد.

در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۰ آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی،
احمدی‌نژاد با بیان اینکه تحولاتی دارد اتفاق می‌افتد که بر ما تاثیر مستقیم دارد، افزود: شاید برخلاف تصورات شش ماه پیش تحولات رنگ و روی دیگری دارد. یک نارضایتی عمومی از وضع موجود در همه دنیا اتفاق افتاده. همه ناراضی‌اند و همه به دنبال نظم جدیدی هستند.

وی تصریح کرد: من معتقدم در این شرایط که نظم مادی به پایان راه رسیده و دنیا به دنبال نظم جدیدی است نوبت هنرنمایی ملت ایران است. وقت آن است که الگوهای متعالی خود را به دنیا عرضه کنیم. الگوی سیاستمداری و اقتصاد و مردمداری و مردم‌سالاری را عرضه کنیم. تنها ملتی که می‌تواند به این نیاز تاریخی پاسخ دهد ملت ایران است.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: کشورهای مستکبر می‌خواهند این تحولات را مدیریت کنند و یک دوره سیاه را دوباره بر جهان حاکم کنند. امروز آنها به دنبال استفاده از فرصت‌ها و ضعف‌های ما هستند. اگر آنها بتوانند خاورمیانه را مدیریت کنند دوباره یک دوره طولانی بر ما و بر دنیا مسلط خواهند شد. حل مسئله ایران بزرگترین مشکل مستکبران است. امروز جمهوری اسلامی در برابر آنها ایستاده است. برای زمین‌گیر کردن ملت ما برنامه‌های ویژه داشته باشند. الان طراحی جدیدی پخت و پز می‌شود برای فشار بر ملت ایران.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از موضوعات برای فشار وارد کردن بر ما حقوق بشر است، گفت: با جمع کردن یک مشت کاغذ و حرف این و آن تلاش می‌کنند بر ما فشار وارد کنند. موضوع دیگر مسئله هسته‌ای است. آنها با سواستفاده از مدیریت ضعیف آژانس یک لپ تاپ درست کردن کاری ندارد. یک محور هم داستان‌هایی است که به نام ترور ایجاد کرده‌اند. آقای اوباما دروغ گفت. اگر به کنوانسیون‌های بین‌المللی پایبند هستند باید قبل از برگزاری کنفرانس خبری به ما اطلاع بدهند.

وی افزود: امروز روز وحدت و همدلی است.