برگزاری کلاس‌های مربیگری در آبادان

خورنا: مسئول برگزاری کلاس‌های مربیگری دو روزه در آبادان از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی برای برگزاری کلاس آموزش مربیگری در این شهرستان خبر داد.

علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به پیشنهاد ریاست پالایشگاه آبادان پی‌گیر برگزاری این کلاس‌ها شده و با انجام رایزنی‌های مختلف برگزاری این دوره را قطعی کردم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: چند جلسه با فریدون معینی و مرتضی محصص برگزار کرده تا در نهایت با صورت گرفتن توافق نهایی با این اساتید، موفق به قطعی کردن برگزاری این کلاس‌ها در روزهای دوازدهم و سیزدهم آبان ماه امسال در آبادان شدیم.
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به شکل برگزاری این کلاس‌ها افزود: کلاس‌ها به مدت دو روز برگزار شده که در روز نخست تمام مربیانی که فعالیت آنها قابل شناسایی بوده ولی فاقد کارت مربیگری هستند می‌توانند از آن بهره جسته و حتی مربی که در پارک با علاقمندان به فوتبال کار می‌کند اجازه حضور در این دوره را دارا است.
وی خاطرنشان کرد: در روز دوم کلاس‌ها، مربیانی می‌توانند حضور داشته باشند که داری مدرک مربیگری c به بالا هستند.
فیروزی در ادامه اضافه کرد: هزینه برگزاری این کلاس‌ها را اداره آموزش پالایشگاه متقبل شده ضمن اینکه امور ورزش پالایشگاه و باشگاه صنعت نفت آبادان نیز در این خصوص با ما همکاری داشته‌اند.
وی در پایان گفت: بنده مسئول برگزاری کلاس‌ها بوده که در این مهم افرادی همانند کامل شریفی، خداداد سالاری‌نیا، حسین مولایی، سعید سلامات، غلام پریوز، مکی دریس نیز با من همکاری داشتند.