برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور هندیجان

خورنا: رئیس دانشگاه پیا‌م‌نور هندیجان از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی برای ۲۰ زوج دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

عزیز گل‌افشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ازدواج سنت حسنه‌ای است که باید در جامعه زنده نگه ‌داشته شود.
وی افزود: با فرارسیدن سالروز پیوند پربرکت و فرخنده امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) جشن ازدواج ۲۰ زوج دانشجو در دانشگاه پیام‌نور هندیجان برگزار شد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور هندیجان ضمن تبریک این مناسبت فرخنده، دانشجویان را به سرمشق قرار دادن اهل بیت در همه مراحل زندگی توصیه کرد و گفت: دانشجویان باید با پیروی از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) سنت نیکوی ازدواج را احیا کنند.
وی تصریح کرد: پیروی از زندگی ساده و بی‌آلایش حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) می‌تواند همواره روشنگر راه جوانان در زندگی بوده و آنان را در رویارویی با مشکلات یاری کند.
گل‌افشان ادامه داد: در عصر ارتباطات و اندیشه‌های متنوع فرهنگی به سر می‌بریم و جوانان و راه مبارزه با این تهاجمات مسلح شده به سلاح اندیشه و قلم است.
وی خاطرنشان کرد: تکیه‌گاه همگی ما ولایت فقیه است که با پیروی از آن در این زمان می‌توانیم اندیشه خود را پایدار کرده و ریشه‌های تاریخ را مستحکم سازیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور هندیجان اضافه کرد: دانشگاه به همه ملت اسلامی تعلق دارد و به عنوان یک محیط فرهنگی تأثیرگذار در زندگی افراد به ویژه جوانان باید از نظر فرهنگی و اعتقادی تقویت شود.
وی اظهار داشت: مسئولان نباید هیچ‌گاه دست از حمایت دانشگاه بکشند چرا که پشتیبانی از دانشگاه تنها راه گسترش آن و در نتیجه گسترش عقاید و آرای انقلابی است.
گل‌افشان تعداد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه پیام نور هندیجان را این میزان تصریح کرد: در حال حاضر ۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: این دانشجویان در رشته‌های مدیریت جهانگردی، بازرگانی و صنعتی، علوم اقتصادی و اجتماعی، الهیات و گرایش‌های ادیان و تاریخ، روانشناسی، زبان و ادبیات انگلیسی و همچنین آموزش و پرورش ابتدایی تحصیل می‌کنند.