برگزاری مانور حوادث غیرمترقبه در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از برگزاری مانور حوادث غیرمترقبه با حضور همه ارگان‌ها در سطح شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: مانور آمادگی زلزله و مقابله با حوادث غیرمترقبه با کمک هلال‌احمر و شبکه بهداشت و درمان در شهرستان هندیجان برگزار شد.
وی افزود: به‌علاوه، این مانور با هدف سنجش آمادگی و آموزش در برابر حوادث غیرمترقبه از سوی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام گرفت.
فرماندار هندیجان ادامه داد: هندیجان یک شهر زلزله‌خیز بوده و وقوع حوادث طبیعی در این شهر امری محتمل است.
وی با اشاره به اهداف اجرای این مانور در سطح شهرستان تصریح کرد: از آنجا که حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، در چنین برنامه‌هایی قصد داریم نیروهای نهادها و ارگان‌های مرتبط با حوادث غیرمترقبه را برای برخورد مناسب و مقابله با حوادث آماده کنیم.
به گفته فرج‌الهی هدف ما این است که با اعلام آمادگی از سوی دستگاه‌های اجرایی، در زمان وقوع حادثه، با مدیریت صحیح بحران در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان از بروز حوادث و خسارت‌ها خصوصاً خسارت‌های جانی جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در هر زمانی ضروری است گفت: مطمئناً پیش‌بینی‌ و آموزش‌های لازم در این خصوص می‌تواند باعث کاهش قابل توجه تلفات جانی و مصدومیت‌ها ‌شود.
فرماندار هندیجان افزود: از این‌رو آماده‌سازی افراد برای مقابله با این اتفاقات وظیفه هر ارگان و نهاد است که باید در مانورهای مختلف آزمایشی به آن بپردازند.
فرج‌الهی در پایان از همکاری صمیمانه ارگان‌ها و نهادهای مرتبط با حوادث، در راستای اجرای هرچه بهتر این مانور قدردانی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *