معاون فرهنگی دادگستری خوزستان: فرهنگ پیشگیری باید نهادینه شود

خورنا: معاون فرهنگی دادگستری کل خوزستان گفت: فرهنگ پیشگیری در کشور باید نهادینه شود و لازم است سازمان ها و ادارات بیش از پیش در این زمینه همکاری نمایند.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل خوزستان،ˈ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانیˈ در نشست هماهنگی مسولان روابط عمومی دادگستری خوزستان و ادارات تابع دستگاه قضایی استان، اظهار داشت: موفقیت کنونی، حاصل تلاش های شبانه روزی ˈآیت ا… آملی لاریجانیˈ،ˈ رییس محترم قوه قضاییهˈ، است که در این پنج سال زحمات بی دریغی را متحمل شدند.

وی گفت: تاسیس نهادهای شبه قضایی و معاونت های جدید چون معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و همچنین معاونت فرهنگی، تعامل با سایر قوا و سازمان ها، کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی، مبارزه بی امان با جرایم خشن و … همگی از موفقیت هایی است که در زمان ایشان به دست آمده است.

حجت الاسلام بهبهانی تصریح کرد: علاوه بر این، ایشان یک شخصیت علمی است که شان مرجعیت دارند و به عنوان یک شخصیت حقیقی و حقوقی در این پنج سال منشا خدمات و ارزش های ماندگاری در کشور بوده اند.

وی گفت: ما نیز باید بتوانیم زحمات همه مدیران دستگاه قضایی، که شبانه روز خدمت می کنند، را انعکاس دهیم.

سرپرست اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل خوزستان بیان داشت: نظر سنجی هایی که به صورت شفاهی و کتبی از مردم صورت گرفته است، نشان می دهد که عملکرد دادگستری کل استان خوزستان با مدیریت ریاست محترم کل، مورد رضایت مردم خوزستان قرار گرفته است.

وی با تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه، اظهار امیدواری کرد که در این هفته شاهد خدمت رسانی بیشتر دستگاه قضایی در استان خوزستان باشیم.