استادیوم پیر مسجدسلیمان دوباره جوان می شود

خورنا: خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از شتاب گیری عملیات بازسازی نخستین ورزشگاه خاورمیانه خبر داد.

ابراهیم پیرامون در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون گروه های مختلف متشکل از کارکنان این شرکت با جدیت در حال رفع نواقع به منظور رسیدن به استانداردهای مورد نظر فدراسیون فوتبال هستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اینکه این عملیات در راستای رفع نواقص اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال صورت می گیرد، افزود: هدف از این عملیات  تحقق خواسته عموم شهروندان این شهر مبنی بر انجام بازی های تیم نفت در چارچوب رقابتهای لیگ برتر در شهر مسجدسلیمان است.

وی بیان کرد: با توجه به لیستی که فدراسیون فوتبال به باشگاه اعلام کرده با استفاده از مدت زمان کوتاهی که تا شروع دوره جدید لیگ برتر وجود دارد؛ به دنبال رفع نواقص و تحقق خواسته عموم مردم هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با برشمردن این اقدامات گفت: اصلاح رختکن تیم های میهمان و میزبان، احداث اتاق ناظر بازی، اصلاح اتاق داوران، احداث جایگاه VIP و  VVIP بر روی سقف جایگاه موجود، احداث اتاق کنفرانس مربیان و همچنین احداث جایگاه تماشاچیان پشت دروازه و افزایش تعداد صندلی تماشاچیان به تعداد پنج هزار نفر از جمله اقداماتی است که هم اکنون با جدیت و سرعت از سوی گروه های مختلف این شرکت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، استادیوم فوتبال شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان که در مالکیت شرکت ملی نفت ایران قرار دارد اولین استادیوم فوتبال منطقه خاورمیانه و کشورمان محسوب می شود که در سال ۱۲۸۷ خورشیدی و به دنبال فوران نفت در این منطقه احداث شد.