بختیار رحمانی در ایران فقط در تیم فوتبال فولاد بازی می کند

خورنا: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بختیار رحمانی به من گفته در ایران فقط در تیم فولاد بازی می کند و به تیم دیگری نمی رود.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این روزها می شنویم که چند تیم به دنبال جذب بختیار رحمانی کاپیتان فصل گذشته فولاد خوزستان هستند. حتی برخی تیم های اسم وی را به صورت رسمی در لیست فصل آینده خود قرار داده اند و انتقال آن را قطعی می دانند.

وی افزود: در این زمینه با بختیار رحمانی که در اردوی آماده سازی تیم ملی بود، صحبت کرده ام و وی اعلام کرد در ایران تنها برای فولاد خوزستان بازی می کند و هنوز با هیچ تیمی برای این کار صحبت نکرده است.

ابن قاسم عنوان کرد: اغلب بازیکنان فولاد که برای فصل آینده هم مدنظر ما هستند برای ماندن در تیم هیچ مشکلی ندارند و از این بابت خیالمان راحت است و مذاکرات برای تمدید قرارداد با آنها را آغاز کرده ایم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: اسکوچیچ سرمربی جدید ما نیز هم در کشورش در حال استراحت است ولی فیلم بازی های فصل گذشته را دیده و قرار است بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل آینده به ما اعلام کند ولی هنوز هیچ بازیکنی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. البته وی اعلام کرده تا چند روز دیگر اسامی بازیکنان مورد نظر خود را به ما اعلام می کند.

وی افزود: بر اساس برنامه ای که سرمربی کروات فولاد اعلام کرده است، تمرینات تیم از روز ۳۰ خردادماه در اهواز آغاز می شود و قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر، یک اردوی ۱۰ روزه داخلی در منطقه ای خوش و آب هوا نیز در برنامه وجود دارد.

ابن قاسم با بیان اینکه باشگاه فولاد خوزستان از تیم های پایه ای قدرتمند برخوردار است که در سال قبل اغلب آنها عنوان قهرمانی را در لیگ های رده خود به دست بیاورند، عنوان کرد: قرار است با آمدن اسکوچیچ به اهواز یک مسابقه بین تیم های فوتبال جوانان و امید باشگاه فولاد برگزار شود تا سرمربی جدید نسبت به انتخاب چند بازیکن مستعد از میان آنها اقدام کند