۲۰ خرداد آخرین مهلت ثبت نام جشنواره قصه گویی آبادان

خورنا: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان از پایان مهلت ثبت نام جشنواره قصه گویی « یکی بود یکی نبود » آبادان تا پایان وقت اداری روز بیستم خرداد خبر داد.

محمدرضا خالقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت:  زمان برگزاری جشنواره قصه گویی « یکی بود یکی نبود » روزهای ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ خرداد سال جاری خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری ۲۰ خرداد به محل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان مراجعه کنند.

وی افزود: شهرداری آبادان با حمایت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ و گسترش این میراث معنوی و انتقال تجربه های گذشتگان به نسل جدید عنوان کرد و گفت: از طریق قصه گویی می توان فرهنگ و تاریخ را از نسلی به نسل دیگر انتقال داد.

خالقی زاده تصریح کرد: به همین منظور از تمامی پدربزرگ ها، مادر بزرگ ها  و پدران و مادران دعوت می شود تا با شرکت در این جشنواره به این امر مهم در ارتباط بین دو نسل کمک کنند.

وی عنوان کرد: موضوعات این جشنواره قصه های محلی و بومی، قصه های کهن ایرانی، افسانه ها و موضوع آزاد است که علاقه مندان می توانند در صورت تمایل به بیان قصه با لهجه و گویش محلی بپردازند.