آغاز عملیات برداشتن دژ خاکی اروند رود تا ۱۰ روز آینده

خورنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از آغاز عملیات برداشتن دژ خاکی در ساحل اروند رود ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

عزیزاله شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وجود این دژ خاکی از سال ۶۷ مشکلاتی را به لحاظ دسترسی شهروندان به ساحل اروند رود ایجاد کرده بود، گفت: در سنوات گذشته پیگیری هایی از سوی نمایندگان، استانداران و فرمانداران در خصوص برداشته شدن این دژ خاکی انجام شد.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید و به همت و پیگیریهای انجام شده از سوی استاندار خوزستان و فرمانداری ویژه آبادان، مدیرکل مرزی کشور با استقرار در خوزستان و آبادان موارد را از نزدیک بررسی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: خوشبختانه گامهای ابتدایی برداشتن این دژ خاکی در قالب موافقت نامه با مدیرکل مرزی کشور  برداشته شد.

شهبازی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده ظرف ۱۰ روز آینده کار برداشتن دژهای خاکی آغاز می شود.

وی با تاکید بر تصمیم دولت تدبیر و امید بر مهیا کردن شرایط مناسب زندگی و رفاه مردم آبادان و پیگیری و تلاش مجدانه استاندار خوزستان در این خصوص یادآور شد: با برداشته شدن این دژ خاکی و انجام زیر سازیهای لازم در حاشیه اروند رود، از این پس شهروندان آبادانی می توانند از فضای زیبا و طبیعی ساحل اروند رود برای تفریح و گردش استفاده کنند.

به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان مهیا شدن این فضا می تواند نقش به سزایی در توسعه گردشگری در منطقه داشته باشد.

شهبازی ابراز امیدواری کرد تا با اجرای به موقع و مناسب تصمیمات دولت تدبیر و امید بتوانیم نشاط ، شادمانی و سرزندگی را به مردم ولایی، مومن، خونگرم و قانع آبادان هدیه کنیم.

وی گفت: مردم آبادان مستحق بهترین ها هستند و خوشبختانه این نگاه در دولت تدبیر و امید وجود دارد.