بازداشت ۱۳ زن و مرد در ۲ پارتی شبانه در طرقبه و شاندیز

خورنا: روزنامه خراسان نوشت: ماموران انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز ۱۳ زن و مرد را در دو پارتی شبانه دستگیر کردند.

سرهنگ محسن عرفانی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر برگزاری یک پارتی شبانه در یک باغ ویلا در سه راهی طرقبه – شاندیز، ماموران پلیس امنیت این شهرستان با کسب مجوز مقام قضایی در ساعت ۱۰ شب دوشنبه وارد محل شدند و اقدام به دستگیری ۳ مرد و ۴ زن کردند. بازداشت شده‌ها بین ۲۰ تا ۲۳ سال سن داشته و هیچ نسبتی نیز با یکدیگر نداشتند.

سرهنگ عرفانی گفت: در بازرسی از محل برگزاری پارتی ۲ شیشه یک و نیم لیتری مشروبات الکلی کشف شد و ۷ دستگاه تلفن همراه و دو خودروی متهمان نیز توقیف گردید.

همچنین ماموران انتظامی شهرستان طرقبه – شاندیز در چند روز گذشته ۶ زن و مرد دیگر را نیز در یک میهمانی شبانه در روستای سرآسیاب شاندیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: در پی کسب اخباری در خصوص برگزاری یک میهمانی شبانه در باغ ویلایی در روستای سرآسیاب ماموران پلیس امنیت شهرستان به محل برگزاری این پارتی شبانه مراجعه کردند و ۴ مرد و ۲ زن را که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن داشته و با یکدیگر نسبتی نداشتند دستگیر کردند. از این متهمان مقداری مشروبات الکلی کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *