نماینده ولی فقیه در خوزستان: برای توسعه آبادان و خرمشهر باید گام های موثرتری برداشت

خورنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز به ظرفیت های بسیار خوب و سابقه اقتصادی و تجاری شهرهای آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: مسوولان باید با برنامه ریزی منسجم، گام های موثرتری برای توسعه و بهبود این شهرها بردارند.

آیت الله ˈ سید محمدعلی موسوی جزایری ˈ روز شنبه در آیین آغاز عملیات نصب دستگاه ILS فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان افزود: انتظار بر این است که شرایط معیشتی مردم آبادان و خرمشهر با توجه به قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد اروند بهبود یابد.

وی اظهار کرد: توسعه محدوده منطقه آزاد اروند از سوی دولت یازدهم در راستای بازگرداندن رونق، عمران و آبادی گذشته آبادان و خرمشهر صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: امید است در سایه گسترش محدوده منطقه آزاد اروند، آینده خوبی را برای مردم شهرهای آبادان و خرمشهر شاهد باشیم.

عملیات نصب دستگاه فرود اتوماتیک ILS فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان کشوری، استانی و محلی آغاز شد.