خسروی به جای فرزاد حسنی برنامه «صندلی داغ» را اجرا می‌کند

خورنا: تهیه‌کننده برنامه «صندلی داغ» ضمن تکذیب اجرای سری جدید برنامه توسط فرزاد حسنی، از محمدجعفر خسروی به عنوان مجری جدید این برنامه خبر داد.

سری جدید برنامه «صندلی داغ» با اجرای محمدجعفر خسروی همزمان با عید غدیر خم جلوی دوربین می‌رود.

پس از پخش آخرین سری از مجموعه برنامه «صندلی داغ» اخباری مبنی بر پخش سری جدید این برنامه با اجرای فرزاد حسنی منتشر شد، علیرضا جلالی در گفت‌وگو با شبکه ایران ضمن تکذیب این خبر گفت: برخلاف شایعاتی که منتشر شده، محمد جواد خسروی اجرای سری جدید این برنامه را به عهده خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: سری جدید برنامه ۲۶ قسمت است و همزمان با عید غدیر خم ضبط آن آغاز خواهد شد. سری جدید به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو سیما ساخته می‌شود و تهیه‌کنندگان این برنامه همانند قبل حمید آخوندی و علیرضا جلالی هستند.

«صندلی داغ» در زمره‌ نخستین برنامه‌های گفت‌وگو محور در تلویزیون ایران قرار می‌گیرد و پیشینه آن در تلویزیون‌ به نوروز ۸۳ برمی گردد. در طول این سال‌ها این برنامه چند بار متوقف و مجری عوض کرده است. داریوش کاردان ، احمد نجفی ، زنده یاد منوچهر نوذری و نیز مهدی سجاده‌چی و امیرحسین مدرس مجریان «صندلی داغ» بوده‌اند.

محمدجعفر خسروی، یکی از مجریان باجسارت تلویزیون است که کارش را با رادیوی مشهد آغاز کرده است؛ اما خیلی زود و در همان سال‌های ابتدایی فعالیتش پایش به تلویزیون هم باز شد. برنامه یک صبح، یک سلام رادیو، روز از نو و تهران ۲۰ از جمله برنامه‌هایی است که با اجرای وی به روی آنتن تلویزیون رفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *