ارسال اسناد تخلف به شستا/ تکلیف پاداش ۴۵۰ میلیونی مشخص شود

خورنا: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در واکنش به تکذیب خبر تخلف هزار میلیاردی از سوی شرکت شستا گفت: اسناد تخلف ۱۵۰ شرکت زیرمجموعه سازمان بازنشستگی و شستا به زودی برای شرکت‌های متخلف ارسال می‌شود.

سلیمان جعفرزاده افزود: اسناد تخلف مالی این شرکت‌ها موجود است و پس از قرائت گزارش اولیه در کمیته تحقیق و تفحص که صبح روز سه‌شنبه ۱۰ آبانماه ارائه می‌شود این اسناد به شرکت‌های متخلف برای ارائه توضیحات ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی این شرکت‌ها هنوز اسناد تخلف خود را ندیده‌اند چگونه آن را تکذیب می‌کنند.

جعفرزاده با تاکید براینکه این تخلفات مربوط به دوره مدیریتی فرد خاصی نیست گفت: اسناد تخلف مربوط به دولت خاصی نیست و اسنادی مربوط به دولتهای گذشته نیز وجود دارد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی ادامه داد: آیا برداشت دو میلیارد تومان از سرمایه این شرکت‌ها به مدت سه سال بی‌آنکه مدیر شرکت متوجه این موضوع شود مصداق تخلف مالی نیست. پاداش ۴۵۰ میلیونی به یک نفر بر اساس چه منطقی پرداخت شده است. آنها چه توضیحی برای هدیه هزار و ۷۰ سکه‌ای دارند؟

وی با بیان این که تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مورد حمایت احمدی‌نژاد و مجلس بوده است گفت: این شرکت‌ها فرصت دارند تا اسناد خود را برای ابهامات موجود ارائه کنند در غیر این صورت گزارش نهایی در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

جعفرزاده تاکید کرد: به زودی مصادیق تخلفات به دست شرکت‌های متخلف خواهد رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *