قدرت رهبری دینی در ۱۳ آبان تجربه شد

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: در ۱۳ آبان، وحدت کلمه معنا و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان که با حضور مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان از ایام‌الله و از روزهای تاریخی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان افزود: این روز مصادف با سالروز تبعید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام(ره)، روز دانش‌آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین سالروز لانه جاسوسی امریکا بوده و از این حیث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار ماهشهر تصریح کرد: با توجه به جنبش بزرگ و گسترده والستریت می‌طلبد مراسم یوم‌‌الله ۱۳ آبان با شکوه و عظمت خاصی برگزار ‌شود.
به گفته وی تبیین نقش دانشجویان، دانش‌آموزان، روحانیون، تثبیت انقلاب اسلامی و همچنین تبیین نقش ایثار و شهادت در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف بزرگداشت این روز ارزشمند محسوب می‌شود.
حیاتی با اشاره به اهداف اصلی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: توسعه و گسترش استکبارستیزی، تبیین خط مشی امام(ره) و مقام معظم رهبری در سیاست خارجی و داخلی، ایجاد بصیرت و آگاهی افزایش مشارکت و همبستگی در دفاع از آرمان‌های اسلامی از مهم‌ترین این اهداف به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: بی‌گمان، دانش‌آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کردند.
فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه ۱۳ آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند می‌ماند افزود: در این روز بزرگ، فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی هر چند خودش را قدرتمند، ایستادگی کنند.
وی ادامه داد: در این روز ثابت شد که با تکیه بر قدرت ایمان و اراده می‌توان استعمار را به خاک مذلت افکند.
حیاتی با بیان اینکه در این روز مردم عدالت‌خواه و ایمان‌مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، هم چون کوهی استوار است «کاهی» بیش نیست گفت: در سیزدهم آبان، وحدت کلمه معنا، تکیه بر محبوب بندگان تفسیر و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.
وی در پایان جلسه از آحاد مردم و مسئولان خواست در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت گسترده داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *