کمبود ۲۱۰ معلم در مدارس ابتدایی شادگان

خورنا: فرماندار شادگان از کمبود ۲۱۰ معلم در مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در راستای بهسازی و عمران و آبادی روستاهای شادگان تاکنون اقدامات مؤثر و قابل توجهی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا افزود: عملیات اجرایی ۱۶ پروژه آسفالت راه روستاهای شهرستان در حال انجام است.
فرماندار شادگان با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این امر تصریح کرد: همچنین میزان اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال به این پروژه اختصاص یافته است.
به گفته وی این پروژه‌ها در روستاهای عگله، صفرای کعبی، صوفیه، جابری، ام‌الصخر، نهرگبین، بیت عزیز، نهرشیخ، املیلحه، نهر جراح، نهرصالح، ابوعاگوله، شاخت‌الخان دو، جفال، خروسی جنوبی و راه مدینه در حال اجراست.
فیوضی با اشاره به دیگر اقدامات در حال انجام در روستاهای این منطقه ادامه داد: کار بهسازی و مقاوم‌سازی تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر یک‌صد و ۱۰ میلیارد ریال در سطح روستاهای این شهرستان در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه از مسئولان اداره‌های مرتبط و بانک‌های عامل انتظار داریم با توجه به محرومیت شهرستان در جذب سهمیه اختصاص یافته سرعت عمل بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از اعتبار سهمیه شناور نیز استفاده کنیم خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی روستاهای شهرستان شاهد بروز مشکلات عدیده‌ای در فصول مختلف سال در مسیر تردد دانش‌آموزان روستایی از مدرسه تا منزل هستیم.
فرماندار شادگان با اشاره به کمبود معلم در مدارس ابتدایی این شهرستان افزود: متأسفانه مدارس مقطع ابتدایی شادگان با مشکل کمبود معلم مواجه است.
به گفته وی این مدارس نیازمند ۲۱۰ نیروی انسانی معلم است.
فیوضی با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده به‌منظور سهولت تردد دانش‌آموزان این شهرستان عنوان کرد: در این راستا اعتباری بالغ بر ۹۷۰ میلیون ریال به‌منظور تسهیل در امر تردد دانش‌آموزان روستایی شهرستان اختصاص یافته است.
وی گفت: مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایت‌مدار شادگان در راستای حمایت از نظام و ابعاد مختلف انقلاب همیشه آگاهانه عمل کرده‌ و مسئولان نیز باید در راستای قدردانی از آنها خدمات ارزنده‌ای به مردم این خطه ارائه دهند.