پیروانی: با یک تلفن آمدم با یک تلفن هم می‌روم

خورنا: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با یک تلفن به برای سرمربیگری صنعت نفت به آبادان آمدم با یک تلفن هم از این شهر می روم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامحسین پیروانی در پایان دیدار تیمش در مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشتر مالکیت بازی در اختیار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود ولی مگر یک تیم چند بار به اشتباهات فردی می‌بازد.
وی با اشاره به تماشاگرانی که آخر بازی به وی توهین کردند گفت: مگر من بازیکن خط  دفاع تیم بودم. بازیکن دفاع تیم ما دو توپ  را از دست داد  و این موضوع باعث باخت ما شد.
پیروانی افزود: این باخت را همانند همیشه پذیرفته و به گردن می‌گیرم. به نظر هیئت مدیره در خصوص ادامه همکاری با بنده احترام می‌گذارم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تنها با یک تلفن به آبادان آمدم و با یک تلفن هم از تیم فوتبال صنعت نفت می‌روم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اعلام استعفای خود خاطرنشان کرد: یکی از اعضای هیئت مدیره را در رختکن دیدم و او را به شیر مادرش قسم دادم تا من را آزاد کنند که از صنعت نفت جدا شوم اما بدانید با رفتن من هم تیم نفت به مقصدی که می‌خواهد نمی‌رسد.
وی در پاسخ به این سؤال که نتیجه مذاکره نفت آبادان با برهانی به کجا رسید، گفت: این پیشنهاد در حد یک صحبت بوده و ایمان داشته باشید آرش برهانی به دلیل جوی که در آبادان است پایش را در تیم نفت نمی‌گذارد.
پیروانی در پایان تصریح کرد: هیچ کجای ایران این طور نیست. اگر تماشاگر اعتراض دارد باید هو کند نه اینکه به بازیکن و سرمربی تیم خود فحش ناموسی بدهد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سه بر دو از صبای قم شکست خورد.