سرمربی صبا: حاضر بودیم ببازیم اما جوانمردانه بازی کنیم

خورنا: سرمربی صبای قم گفت: حاضر بودیم شکست را در مقابل صنعت نفت آبادان پذیرا شویم ولی بازی جوانمردانه را ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالله ویسی یکشنبه شب پس از پیروزی سه بر دو مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی را انجام داده و مطمئن هستم تماشاگران حاضر در ورزشگاه از آن لذت بردند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: رد و بدل شدن پنج گل در این مسابقه نشان می‌دهد که هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی را ارائه دادند.
سرمربی تیم فوتبال صبای قم از خستگی بازیکنان این تیم گفت و افزود: با وجودی که ۱۱ ساعت در فرودگاه تاخیر داشتیم بازیکنان تیم ما با انگیزه به میدان رفتند و مشکلی از این بابت نداشتند.
وی با اشاره به داوری این دیدارگفت: هیچوقت در خصوص داوری اظهار نظری نمی‌کنم. سال گذشته هم در آبادان با اشتباه داور بازی گل خوردیم ولی حتی به این اشتباه هم احترام گذاشتم.
ویسی خاطرنشان کرد: هر دو تیم برای پیروزی  و کسب سه امتیاز بازی می‌کردند و هم نفت و هم صبا شانس پیروزی داشتند اما در نهایت صبا برنده بازی لقب گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: فوتبال آبادان همیشه زیبا بوده ولی در دو هفته اخیر شاهد هستیم صنعت نفت بازی را روی هوا انجام می‌دهد که  فکر می‌کنم مردم آبادان این سبک فوتبال را نمی‌پسندند.
ویسی در پایان اضافه کرد: بازی را روی زمین آوردیم و به خاطر این پیروز شدیم. بازیکنان صبا قصد اتلاف وقت نداشتند، حاضر بودیم ببازیم اما جوانمردانه بازی کنیم تا هواداران تیم فوتبال صنعت نفت از تماشای این دیدار لذت ببرند.
تیم فوتبال صبای قم در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه سه بر دو از سد نفت آبادان گذشت.