گزارش تخلفات دولت در برنامه چهارم این هفته هم قرائت نمی‌شود!

خورنا: گزارش تحقیق و تفحص از برنامه چهارم توسعه این هفته نیز در مجلس قرائت نخواهد شد.

تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد برنامه چهارم ۲۶ آبان ماه سال ۸۸ با برخی حواشی تصویب شد. این پیشنهاد را علی اکبر اولیا عضو فراکسیون اقلیت مجلس ارائه داده بود و نمایندگان حامی دولت به شدت با آن مخالف بودند اما ارائه ۱۱۷ رای موافق به آن گویای همراهی بخش اعظمی از فراکسیون اصول‌گرایان با نمایندگان اقلیت بود.

هرچند قرائت گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در برنامه چهارم توسعه به ‌عنوان یکی از ۹ دستور کار نشست علنی روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه از سوی عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد، اما این امر محقق نشد و البته در هفته جاری نیز قرار نیست گزارش تخلفات دولت در اجرای برنامه چهارم توسعه قرائت شود.

علی اکبر اولیا عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران علت قرائت نشدن این گزارش را ازدحام برنامه‌هایی دانست که در دستور کار مجلس قرار داشته است.

وی با رد این احتمال که برای قرائت نشدن گزارش تحقیق و تفحص فشاری به مجلس وارد شود اظهار داشت: “با توجه به قرائت گزارش اختلاس و همین طور بررسی استیضاح وزیر اقتصاد و جریان استعفای آقای مطهری و موارد دیگری که برای این هفته در دستور کار قرار دارد‌، احتمال اینکه در این هفته هم نوبت به قرائت گزارش تحقیق و تفحص برسد وجود ندارد و اما برای قرائت شدن این گزارش همچنان پی‌گیری‌های خود را ادامه می‌دهیم.”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *