خانه امیرخسروی در مونترال/ عکس

خورنا: قدس‌آنلاین نوشت: یک روزنامه کانادایی با انتشار گزاشی مدعی شد که نفر دومی نیز درباره ماجرای پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد دلاری ۳ ماه پیش از ایران به کانادا آمده است.
amirkhosravi-t.jpg
روزنامه کانادایی “‌گلوب‌اند میل‌” که در هفته‌های گذشته پیگیر ماجرای حضور محمد رضا خاوری میر عامل سابق بانک ملی در تورنتو کاناداست، روز دوشنبه با انتشار گزارشی به نقل از یکی از اعضای خانواده “‌امیر خسروی‌” نوشت که این مدیر ایرانی که نام او و برخی دیگر از اعضای خانواده‌اش در پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی آمده است ۳ ماه پیش و قبل از اینکه پرونده این موضوع رسانه‌ای شود با ویزای قانونی به همراه همسر خود وارد مونترال کانادا شده است.

این روزنامه کانادایی می‌نویسد فرزندان امیر خسروی بیش از ۲ سال است که با ویزای تحصیلی در کانادا اقامت دارند و دختر امیر خسرو دانشجوی کالج “‌جان آبوت‌” در مونترال است.

بنا به گزارش این روزنامه کانادایی هیوا در ماه جولای سال جاری میلادی یک خانه ۹۸۰ هزار دلاری در محله “‌دولار دس اورموکس‌” مونترال خریداری کرده است. این روزنامه با انتشار تصویر این خانه نوشته است که خانواده امیر‌خسروی هم‌اکنون در این خانه اقامت دارند.

این روزنامه کانادایی می‌نویسد در مراجعت خبرنگار این روزنامه به خانه مهرگان امیر‌خسروی‌، وی در را باز کرد و تایید کرد که ۳ ماه پیش به مونترال آمده است. وی از ارایه بیشتر جزییات خودداری کرد.

گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با قرائت گزارش کمیسیون اصل نود مجلس از پرونده موسوم به اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در شبکه بانکی کشور پرونده را برای رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع دادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *