نماینده اصول‌گرا: دولت می‌خواهد پرونده اختلاس را لاپوشانی کند

خورنا: عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین درباره استیضاح شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد که قرار است فردا در مجلس بررسی شود، گفت: در بحث استیضاح وزیر اقتصاد که انشاء الله فردا با قدرت و صلابت انجام خواهد شد، مردم شاهد خواهند بود که وکلایشان در خانه ملت از حقوق آن‌ها دفاع خواهند کرد. اما در عین حال شاهد فعالیت زشتی از سوی دولت هستیم. دولتی که با شعار عدالت‌محوری و حمایت از مردم بر سرکار آمده‌است، بزرگترین لابی‌گری را در پیش گرفته تا پرونده اختلاس اخیر را لاپوشانی کند.

وی در ادامه با طرح این سوال که اگر دولت کارنامه خود را پاک می‌داند و خود را در بزرگترین پرونده اختلاس قرن بی‌تقصیر می‌داند چرا تمام توان خود را در پیش گرفته است تا طرح استیضاح وزیر اقتصاد را از دستور کار مجلس خارج کند؟، گفت: دولتی‌ها در حال حاضر از تمام توان خود برای انصراف نمایندگان از استیضاح آقای حسینی استفاده می‌کند، به طوری که شنیده شده حتی با برخی از ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان شهرستان‌ها و حتی نزدیکان نمایندگان صحبت شده که از آن طریق به نمایندگان مردم فشار وارد آورند. همچنین آقای میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس‌جمهور به شهرهای اطراف تهران سفر کرده تا با نمایندگان و مسئولین دفاتر آن‌ها در این‌باره صحبت کنند.
حسینی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای تهدید و تطمیع نمایندگان انجام می‌دهد، ادامه داد: اگر این‌ها مدعی هستند که در پرونده اختلاس خطایی نداشته‌اند آیا نیازی به این همه لابی‌گری وجود داشت؟ به نظر می‌رسد دولت دارد یک اشتباه را با اشتباه بزرگتری می‌پوشاند.

وی همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به ادله و شواهدی که استیضاح‌کنندگان دارند، فردا یک تصمیم قطعی و اساسی گرفته می‌شود و انشاالله طرح استیضاح رای خواهد آورد تا مردم ببینند که نمایندگانشان در خانه ملت با تمام توان خود از حقوق‌شان دفاع خواهند کرد.