مسئول روابط عمومی فرمانداری اندیمشک: روابط عمومی‌ها بستر آگاهی‌بخشی به مردم را فراهم کنند

خورنا: مسئول روابط عمومی فرمانداری اندیمشک گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد بستر مناسب و فضایی پویا زمینه آگاهی بخشی به مردم را فراهم کنند.

زهرا دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با پویایی و نشاط خود باید به ترویج روح نشاط و امید در جامعه کمک کنند.

وی افزود: روابط عمومی ادارات از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند و به نوعی پل ارتباطی مردم با ادارات به شمار می‌روند و همین امر وظیفه آنان را دوچندان می‌کند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری اندیمشک تصریح کرد: آگاهی کار‌شناسان و مسئولان روابط عمومی‌ها به حوزه کاری خود می‌تواند در راستای کیفی‌سازی عملکرد آن‌ها بسیار تاثیرگذار باشد.

دهقان خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در کاهش فاصله میان مردم و مدیران دارند و هرچقدر کار خود را بهتر انجام دهند این فاصله کمتر می‌شود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری اندیمشک تصریح کرد: هنر روابط عمومی آن است که بتواند با ایجاد ارتباط صمیمی و مستمر خبرنگاران و رسانه‌ها را وارد کارزار ارتباطی با مردم و مسئولان کرده و بستر ایجاد فضایی پویا و آگاهی‌بخشی به مردم را فراهم کند.