اعزام زائران هندیجانی به حرم مطهر امام راحل

خورنا: فرماندار هندیجان از اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، همزمان با فرا رسیدن ایام ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار شد.

فرماندار هندیجان در این جلسه با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است در دنیا حرف خود را محکم و استوار بزند، اظهار کرد: عزت، استقلال و آزادی و هر آنچه که امروزه ما داریم از انقلاب و امام عزیزمان است.

احمد جعفری‌نسب با اشاره به اینکه تمام خواسته‌های امام خمینی (ره) برای مردم بود، تاکید کرد: مردم ما همیشه در کنار نظام هستند زیرا که انقلاب و حرکت امام برای آنها مفید بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم امروزه به راحتی می‌توانند مطالبات و درخواست‌های خود را با مسئولان مطرح و در صورت لزوم از آنها انتقاد کنند و مسئولان ما همیشه به حضور مردم در کنارشان افتخار می‌کنند.

فرماندار هندیجان گفت: وظیفه ما امروز این است که از دستاوردهای نظام و اندیشه‌های امام پشتیبانی و پاسداری کنیم زیرا که امروزه جامعه نیاز بیشتری به اندیشه‌های امام دارد و باید از این مراسم در جهت شناساندن هر چه بیشتر امام و اندیشه‌های ایشان به نسل جدید استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این جلسه هماهنگی‌های لازم در خصوص اعزام زائران به حرم مطهر امام راحل صورت پذیرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *