آغاز ثبت‌نام کنکوری‌ها از ۲۷ آذر و آزمون کارشناسی ارشد از ۱۷ دی‌

خورنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تقویم آزمونی سال ۱۳۹۱ دانشگاه از آغاز ثبت‌نام کنکور کارشناسی از ۲۷ آذر ماه و کارشناسی ارشد از ۱۷ دی ماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۱ در دو مرحله انجام می‌شود.

وی گفت: مرحله اول ثبت‌نام کنکور از ۲۷ آذرماه آغاز می‌شود. مرحله دوم ثبت‌نام نیز از ۱۹ بهمن ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشکی طی روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۹۱ اظهار کرد: آزمون کنکور سراسری رشته‌های علوم پزشکی ۲۹ تیر ماه ۹۱ برگزار می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد از ۱۷ دی ماه آغاز می‌شود از برگزاری این آزمون در روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۱ خبر داد.

سجادی افزود: دفترچه آزمون کارشناسی ارشد امسال نسبت به سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته است و برای هر رشته یک دفترچه سوال صادر می‌شود که ضرایب دروس آن برای داوطلبان با توجه به گرایش‌های مختلف متفاوت است.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی این دانشگاه از نهم آذرماه سال جاری به ایسنا گفت: آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد در ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سجادی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی پیوسته این دانشگاه در سوم اردیبهشت ماه ۹۱ و برگزاری این آزمون در ۳۰ تیر ماه، گفت: همچنین ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۱، سوم مهرماه سال آینده آغاز و آزمون آن ۱۷ آذرماه ۹۱ برگزار می‌شود.