امام جمعه آبادان: اروپا و آمریکا در آستانه به قفس گذاشتن فرعون‌ها است

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس، آیت الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در محل مصلای بزرگ ثامن‌الائمه با اشاره به تلاش غرب برای جلوگیری از گسترش پیام انقلاب به سایر کشورها اظهار داشت: ایجاد ناتوی فرهنگی مقابله رویارو با فرهنگ کشورهای اصیل همچون ایران اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها با تلفیق بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری در صدد بستن دروازه‌های کشورهای خود در برابر پیام‌های انقلابی جمهوری اسلامی ایران هستند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه همچنین به نشست پاریس اشاره کرد و افزود: مسئول سیاست خارجی کشورهای اروپایی خانم اشتون با عده‌ای از مسئولان دیگر کشورها این نشست را برای حفظ منافع شرکت‌ها و اهداف شومی که در آینده خواهند داشت برپا کردند.
وی با بیان اینکه بدون تردید ناتوی فرهنگی با وجود گره زدن بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری در برابر موج فرهنگ قرآن و پیام انقلاب اسلامی ایران نتوانسته اند مقاومت کنند، گفت: کشورهای دیگری همچون مصر و لیبی با الهام از این پیام‌ها فرعون‌های زمان خود را در قفس گذاشتند.
محمدی اصفهانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پر افتخارترین روزهای خود را سپری می‌کند ادامه داد: دولت و ملت ایران اسلامی به عنوان الگوی دولت‌های انقلابی در سایر قاره‌ها تبدیل شده‌اند.
وی اظهار داشت: مطمئناً مردم کشورهای اروپا و آمریکا نیز در آینده نه چندان دور فرعون‌های کشور خود را در قفس انداخته و محاکمه خواهند کرد.
وی ابرازامیدواری کرد سردمداران کشورهای غربی از انقلاب‌های مردمی منطقه درس عبرت بگیرد و دست از خوی تجاوز و ظلم بردارند.