تشکیل کمیته ۱۲ نفره بررسی آمار بیکاری در خرمشهر

خورنا:فرماندار خرمشهر از تشکیل کمیته ۱۲ نفره و تحقیق به صورت تخصصی درباره آمار بیکاری در این شهرستان خبر داد.

عبدالله حسینی امروز در حاشیه برگزاری جلسه اشتغال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: طبق نتایج حاصل از تحقیقات، مشکل عمده مردم بیکاری نیست بلکه درآمد ضعیف مردم است.

وی بر لزوم ایجاد نشاط در بین مردم به ‌ویژه بانوان تاکید کرد و افزود: شادابی یکی از دغدغه‌های مسئولان است که با توجه به شرایطی که بر مردم حاکم بوده است این امر می‌طلبد کاری اساسی صورت گیرد تا این روحیه در خانواده‌های خرمشهری ایجاد شود.

فرماندار خرمشهر در ادامه آمار منتشر شده درباره بیکاری این منطقه در رسانه‌ها را اغلب منافی با واقعیت خواند و تصریح کرد: یک کمیته ۱۲ نفره تشکیل دادیم و به صورت تخصصی درباره موضوع بیکاری تحقیق کردیم؛ به این نتیجه رسیدیم که آمار بیکاری در این شهر مایوس کننده نیست و با آمار منتشر شده در رسانه‌ها مغایرت دارد.

وی همچنین بر لزوم توجه به ظرفیت‌ها در خانواده تاکید کرد و خواستار استفاده از این توانمندی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، در این جلسه موالی‌زاده مسئول امور بانوان استانداری، شهردار، رئیس شورای شهر، رؤسا و مسئولان ادارات فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و کمیته امام خمینی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاون اجتماعی فرماندار و کنعانی مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری شرکت داشتند.

در این نشست هر کدام از شرکت کنندگان به بیان عملکرد خود پرداختند و آماری از اقدامات و میزان تسهیلات پرداخت شده در راستای اشتغال بانوان طی سال ۹۲ ارائه کردند.