جزئیات احکام صادر شده برای محمد نصرتی و شیث رضایی

خورنا: باشگاه پرسپولیس محمد نصرتی را تا اطلاع ثانوی از حضور در پرسپولیس محروم کرد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه این کمیته جزئیات احکام صادر شده برای محمد نصرتی و شیث رضایی را اعلام کرد.

محمود سالارکیا گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به صورت فوق‌العاده راس ساعت ۱۸ بعدازظهر امروز (یکشنبه) به مدت بیش از دو ساعت در محل باشگاه و به منظور رسیدگی به رفتار ناشایست و غیراخلاقی دو تن از بازیکنان این تیم در دیدار با داماش گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیته ضمن ابراز تاسف شدید از وقوع چنین حرکات ناشایست و اشاعه رسانه‌ای آن، پس از استماع اظهارات و دفاعیات، آقایان محمد نصرتی و شیث رضایی و بازبینی کامل فیلم آراء خود را صادر کردند.

سالارکیا جزئیات آراء صادره را اینگونه اعلام کرد:

با عنایت به شرایط موجود تیم و پیشینه درخشان و جایگاه ده‌ها میلیونی آن نزد هواداران با وفای تیم و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و صیانت از جایگاه والای باشگاه، کمیته انضباطی آراء خود را بشرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای محمد نصرتی به استناد بند ۱ ماده ۸ آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از بازی تا اطلاع ثانوی و نیز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد گردید.

۲- در مورد اقدام آقای شیث رضایی در شادی پس از گل دوم، مشار الیه به لحاظ حرکات غیراخلاقی و به استناد بند ۱ ماده ۸ آئین‌نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از دو بازی و نیز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵ درصد مبلغ قرارداد گردید.