نصرتی پس از محرومیت تا اطلاع ثانوی: عذرخواهی می‌کنم/ عمدی در آن اتفاق نداشتم

خورنا: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با عذرخواهی از جامعه فوتبال بابت اتفاقی که در دیدار روز شنبه این تیم برابر داماش گیلان رخ داد، گفت که این اتفاق عمدی نبوده است.

محمد نصرتی گفت: سال‌های سال است که در سطح اول فوتبال ایران برای تیم ملی و باشگاه‌های مختلفی بازی کرده‌ام و حتی در تمامی این سال‌ها کوچک‌‌ترین مشکلی نداشته‌ام. بعضی وقت‌ها به یک بازیکن کم‌حاشیه‌ می‌گویند اما من بی‌حاشیه بودم. نمی‌دانم شاید اگر این اتفاق برایم با پیراهن تیم دیگری می‌افتاد رسانه‌ها آنقدر به این موضوع نمی‌پرداختند.

وی افزود: تیم ما در شرایطی قرار داشت که پیروزی در خارج از خانه و آن هم در شرایط جوی گیلان می‌توانست بسیار خوب باشد و من پس از گل پرسپولیس از فرط خوشحالی نمی‌دانستم چه کار باید انجام بدهم به همین خاطر در حلقه شادی بازیکنان پرسپولیس اضافه شدم. اگر به آن صحنه دقت کنید، صورت من به طرف دیگری بود و به دنبال وحید هاشمیان می‌گشتم و متوجه نشدم دستم به کدام سمت می‌رود. قسم می‌خورم که عمدی در کار نبود. با این حال وقتی خودم تصویر تلویزیونی را دیدم به عنوان یک بیننده تلویزیونی استنباط دیگری داشتم اما خدا را شاهد می‌گیرم که در آن صحنه هیچ عمدی نداشتم.

وی افزود: امشب به کمیته انضباطی باشگاه آمدم تا توضیحاتم را ارائه کنم. برایم عجیب بود که چطور شبکه‌های تلویزیونی صحنه آهسته آن اتفاق را پخش کردند. در حالی که در شرایط عادی و فیلم معمولی، آن صحنه قابل تشخیص نبود.

وی افزود: هرچند تاکید می‌کنم عمدی در کارم نبود اما از همه فوتبال‌دوستان عذرخواهی می‌کنم. اصلاً چنین شخصیتی ندارم که بخواهم چنین کارهایی را انجام دهم. من چندین سال در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده‌ام و دو، سه سال در خارج از کشور بوده‌ام اما هیچ‌گاه کسی از من حاشیه‌ای سراغ ندارد.

وی درباره احتمال احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به کمیته انضباطی می‌روم و از خودم دفاع می‌کنم. به آن‌ها می‌گویم که هیچ‌گاه سابقه بدی نداشته‌ام و توضیحات لازم را ارائه خواهم کرد اما بار دیگر به‌خاطر این اتفاق سهوی عذرخواهی می‌کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *