معلمان نمونه شهرستان اندیمشک مورد تجلیل قرار گرفتند

خورنا: آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اندیمشک پنجشنبه با حضور مسئولان محلی در تالار فرهنگ این شهر برگزار شد.

معاون سازمان آموزش و پرورش استان خوزستان در این آیین در سخنانی با تشریح ویژگی های استاد شهید مرتضی مطهری گفت:جامعه امروز نیازمند شناخت شهید مطهری است و شناخت نسل های کنونی از وی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

ˈعلی سیاه پوشˈ افزود:شهید مطهری اسطوره ای ماندگار در عرصه تعلیم و تربیت است چرا که وی با داشتن این شاخص ها ، یک مبارز واقعی عرصه تعلیم و تربیت اسلامی است که باید همواره این شخصیت بزرگ الگوی معلمان باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه تاکید کرد و گفت: بودجه آموزش و پرورش ۱۳ هزار میلیارد ریال است که ۹۸ درصد آن صرف پرداخت حقوق کارکنان می شود که این رقم برای کارهای زیربنایی در این عرصه بسیار اندک است.

ˈصید عیسی داراییˈ بر ضرورت حمایت بیشتر از فرهنگیان تاکید کرد و افزود:هر چند در یکسال اخیر نمایندگان بخوبی از حقوق قشر فرهنگی دفاع کرده اند اما آنچنان که لازم است به آنان توجه نشده است.

وی گفت:در اندیمشک یازده واحد آموزشی نیمه کاره وجود دارد که با پیگیری زیاد امسال فقط دو واحد آنها تکمیل می شود.

دارایی افزود:دولت و آموزش و پرورش نیازمند یک اتاق فکر است تا مشکلات موجود را با همفکری حل کند زیرا بسیاری از مشکلات نه با پول و اعتبار بلکه با فکر و تدبیر قابل حل است.

ˈبهرام سپهریانˈ مدیر آموزش و پرورش اندیمشک نیز در این مراسم بر ضرورت حمایت بیشتر از تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

در این آیین معلمان نمونه اندیمشک در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شدند.